8 Gelişmiş Web Yöneticisi Araçları, Daha İyi SEO İçin Kullanmanız Gerekenler
Google Web Yöneticisi Araçları (GWT), bir çevrimiçi pazarlamacının araç kutusundaki en güçlü kaynaklardan biridir - özellikle SEO konusunda. Birçoğumuz GWT'de nasıl gezileceğini biliyor ve bazı temel işlevlerini biliyoruz. Ancak, GWT’de yapabileceğiniz ve sitenizin arama sonuçları sayfalarındaki sıralamasını artıracak çok şey var.
İster GWT'de yeni bir başlangıç olun, isterse deneyimli bir profesyonel olun, bu yazıda Web Yöneticisi Araçları'ndaki bilginizi artıracak bir şeyler keşfedeceğinizi düşünüyorum.
1. Yazar istatistiklerini görüntüleyin
Yazar istatistikleri, Google Web Yöneticisi Araçları’nın çok açık olmayan bir özelliğidir. Bunun temel nedeni, hala beta sürümünde olmasıdır. Kişisel giriş bilgilerinizle Google Web Yöneticisi Araçları'nın "Labs" bölümünden erişebilirsiniz.
Genellikle göz ardı edilmesinin başka bir nedeni var. Bir web sitesi özelliği değil, kişisel istatistiklerinizi ve içerik üreticisi olarak görünürlüğünüzü izleyebilme özelliğidir.
İlgili: Sitenizi Arama için En İyileştirirken Bu Büyük Hatadan Kaçının
İster GWT'de yeni bir başlangıç olun, isterse deneyimli bir profesyonel olun, bu yazıda Web Yöneticisi Araçları'ndaki bilginizi artıracak bir şeyler keşfedeceğinizi düşünüyorum.
1. Yazar istatistiklerini görüntüleyin
Yazar istatistikleri, Google Web Yöneticisi Araçları’nın çok açık olmayan bir özelliğidir. Bunun temel nedeni, hala beta sürümünde olmasıdır. Kişisel giriş bilgilerinizle Google Web Yöneticisi Araçları'nın "Labs" bölümünden erişebilirsiniz.
Genellikle göz ardı edilmesinin başka bir nedeni var. Bir web sitesi özelliği değil, kişisel istatistiklerinizi ve içerik üreticisi olarak görünürlüğünüzü izleyebilme özelliğidir.
İlgili: Sitenizi Arama için En İyileştirirken Bu Büyük Hatadan Kaçının
Yorumlar
Yorum Gönder